Obchodní podmínky
společnosti Charisma Plus s.r.o.
se sídlem M.D.Rettigové 1067, 50002 Hradec Králové
IČO : 28765958, DIČ : CZ28765958
vedené v Obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 26185 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.charismaplus.cz.
Úvodní ustanovení
Tyto Obchodní podmínky společnosti CHARISMA Plus s.r.o (dále jen prodávající) se sídlem M.D.Rettigové 1067, 500 02 Hradec Králové, IČ 28765958, DIČ CZ28765958, zapsané v Obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 26185 upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti prodeje zboží mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce www.charismaplus.cz.
Dodací podmínky
Zboží odesíláme dle možností co nejdříve, nejpozději však do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty na adresu uvedenou v objednávce. Požadujeme platbu dobírkou. Při objednávce (faktuře) nad 1800,- Kč je poštovné po celé ČR ZDARMA! Expresní dodání balíkem do ruky od české pošty na dobírku: 130,- Kč Kupující je povinen bezprostředně po obdržení zásilky zkontrolovat neporušenost obalu popř. odmítnout převzetí poškozené zásilky a sepsat s přepravcem škodní protokol a neprodleně ohlásit tuto událost prodávajícímu. Na dodatečnou reklamaci poškozené dodávky nebude brán zřetel.
Platební podmínky
- na dobírku při doručení zboží - při osobním převzetí od prodávajícího
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Ceny zboží
Ceny v e-shopu jsou uvedeny včetně DPH. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v e-shopu.
Splátkový prodej
Platební metoda iplatba.cz – on-line splátky od společnosti COFIDIS.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit a odeslat objednávku na adresu uvedenou v objednávce, maximálně do tří pracovních dnů od přijetí objednávky. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu nebo tel. číslo uvedené v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka. Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl kupující, neposkytovat žádným dalším osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případné další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce. Kupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky – jméno, příjmení, fakturační adresu, dodací adresu, IČO, DIČ, tel. číslo, popř. email pro potvrzení objednávky prodávajícím. Přijaté objednávky jsou závazné. Každou objednávku lze do 2 hodin od jejího odeslání zrušit a to buď telefonicky, či zprávou na email charismaplus@seznam.cz a to bez udání důvodů, pokud již nedošlo k odeslání zboží zákazníkovi (stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží). V případě nepřevzetí již odeslané zásilky si prodávající vyhrazuje právo na připočítání nákladů na odeslání zásilky (poštovné, balné) k další objednávce kupujícího. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Kupující si je vědom toho, že některé nabízené produkty jsou určeny pouze pro profesionální použití, tzn., že obsahují nebezpečné chemické látky a práci s těmito výrobky může provádět pouze osoba k tomuto proškolená, která vlastní příslušný certifikát o absolvování kurzu, školení či je držitelem živnostenského oprávnění v oboru manikúra, pedikúra, nehtová modeláž. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za škody na zdraví způsobené neodbornou aplikací a postupy výše uvedených materiálů osobou bez příslušného oprávnění či neodbornou manipulací. Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo na vrácení zboží bez udání důvodů, a to do čtrnácti (14) dnů od jeho převzetí. Zboží je v tomto případě nutné odeslat doporučeně na adresu provozovny Charisma Plus s.r.o, ul. Pospíšilova 341, 500 03 Hradec Králové. Takto vrácené zboží musí být úplné a v originálních obalech odpovídajícímu charakteru zboží, musí být s kompletní dokumentací a doplňky. Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v tomto případě kupující. V případě odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dní od vrácení zboží kupujícím a to převodem na účet uvedený kupujícím v průvodním dopise. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Je-li společně se zbožím vráceným dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku kupujícímu poskytnut dárek, je kupující povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Odstoupit od smlouvy nelze na dodávku zboží, u kterého je jeho otevřením a použitím spotřebována část jeho hodnoty a u kterého nelze zjistit zda nebyl kupujícím již použit a nelze toto zboží vrátit do původního stavu před koupí (jedná se např. o UV gely, gel laky, akrylové pudry, liquidy, čističe, primery atd.).
Informace o produktech
Obrázkové i textové informace o produktech v e-shopu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a zejména v barevných detailech se mohou nepatrně lišit od dodaného zboží.
Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Prohlášení o zpracování osobních údajů: GDPR
Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
Prodávající je oprávněn předávat osobní údaje kupujícího v rozsahu e-mailové adresy,použité v rámci nákupu na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči prodávajícímu v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zákona o ochraně osobních údajů. Zasílání e-mailových adres se týká všech kupujících, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst.3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je prodávající zařazen do programu Ověřeno zákazníky, nebo do doby, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči prodávajícímu nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz, k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.
Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá při registraci, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zakoupené zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.
Závěrečné ustanovení
Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1.3.2019 a prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb.
Reklamační řád
Všeobecné ustanovení
Daňový doklad je zasílán společně se zbožím na adresu, kterou zákazník uvedl při registraci. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem tohoto internetového obchodu.
Záruční podmínky
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1915, §2099 až 2017 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel o kupujícího reklamované zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
• Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí záruční doba.
• Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
• Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy
• Neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.
• Bylo-li zboží poškozeno živly.
V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s odesláním zboží zpět odběrateli. Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku, nebo po zaplacení faktury poštou.
Kupující je povinen:
• Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve, to je po převzetí zboží od prodávajícího. V případě odeslání zboží, po jeho předání od dopravce.
• Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit.
• V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu prodávajícímu o tomto rozdílu.
• Zboží zasílané k reklamaci musí být úplné a v originálních obalech odpovídajícímu charakteru zboží, musí být s kompletní dokumentací a doplňky.
• Faktura za zboží dodané dodavatelem je nezbytný doklad k reklamaci zboží v záruční době. Bez tohoto dokladu, nelze zboží v záruční době reklamovat.
• Reklamované zboží zasílejte na adresu naší provozovny (Charisma Plus s.r.o, ul. Pospíšilova 341, 500 03 Hradec Králové) jako doporučený balík (ne na dobírku).
Vaší reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí reklamovaného zboží naší firmou. O průběhu a stavu Vaší reklamace Vás budeme informovat.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
- Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu charismaplus@charismaplus.cz
- Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
- Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
- U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
- Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
- Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
- Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
- V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
- Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.